Vier maal per jaar geeft de vereniging het verenigingsblad “Het Mokje” uit (ISSN 1566-8460). In dit blad kun je diverse artikelen vinden over het houden van fretten. Onze vaste dierenarts Tineke Deden vertelt een verhaal uit haar praktijk, de opvang vertelt over hun belevenissen en ook leden vertellen hun eigen frettenverhaal. Daarnaast een verslag van ieder evenement die we de laatste maanden bezocht hebben, een speciaal voor ons geschreven “frettenstrip” met diverse tekeningen van een professioneel tekentalent.

Iedereen die iets te vertellen heeft over fretten of over de belevenissen van zijn eigen fretten roepen wij op om een artikeltje te schrijven en deze te sturen naar: redactie@frettiggestoord.nl. Na goedkeuring van de redactie zal dit artikel geplaatst worden in ons vereniging blad.

Het is ook mogelijk om in ons verenigingsblad te adverteren. Wilt U hier meer over weten neem dan contact op met penningmeester@frettiggestoord.nl